فارس من، نمرات میان ترم دانشجویان در اختیار اساتید است

به گزارش سبزوار امروز، مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور گفت: دانشجویان دارای نمرات میان ترم هستند و این نمرات در اختیار اساتید دانشگاهی قرار گرفته است و بر اساس فعالیت دانشجویان لحاظ می گردد.

فارس من، نمرات میان ترم دانشجویان در اختیار اساتید است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا خبرنگاران این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع نمرات میان ترم برای دانشگاه پیغام نور لحاظ گردد را مطرح نموده و از خبرنگاران خواهان گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

امیرحسین بهروز مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیغام نور درباره موضوع مطالبه لحاظ نمرات میان ترم دانشگاه پیغام نور گفت: با توجه به سیاست ها، برنامه ریزی تحصیلی و همچنین نوع آموزش ترکیبی و مهم تر از همه وجود ویروس کرونا تمامی دانشجویان از نمرات میان ترم برخوردار هستند و طبق روال گذشته این نمرات در اختیار اساتید دانشگاهی واقع شده است.

وی اضافه نمود: تمامی دانشجویان دارای نمرات میان ترم هستند و این نمرات در اختیار اساتید دانشگاهی واقع شده است و بر اساس فعالیت دانشجویان لحاظ می گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1402

به "فارس من، نمرات میان ترم دانشجویان در اختیار اساتید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، نمرات میان ترم دانشجویان در اختیار اساتید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید