علی لاریجانی: پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی سکه خواهد بود

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، علی لاریجانی در حاشیه بازدید از اردوی ملی پوشان اعزامی به بازیهای پاراآسیایی با آرزوی موفقیت برای کاروان در این دوره از بازیها ابراز امیدواری کرد که بزودی و با توجه به استقلال ورزش جانبازان و معلولان شاهد تحول خوبی در این بخش باشیم.

علی لاریجانی: پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی سکه خواهد بود

لاریجانی در مورد پاداش مدال آوران ایران در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی و اینکه با توجه به تورم دلار نحوه پرداخت به چه صورت خواهد شد گفت: وزیر ورزش قول داده که پاداش مدال آوران بازیهای آسیایی و پاراآسیایی طبق آنچه مقرر بوده به صورت سکه پرداخت گردد. در این مورد پرداخت ریالی انجام نمی گردد.

وی خطاب به ملی پوشان با بیان اینکه خداوند بهترین ها را نصیب تان کند گفت: برای حمایت از ورزش جانبازان و معلولان کارهای لازم را خواهیم داشت. قطعا آنها نیازهایی دارند که باید دنبال گردد. قطعا پیگیر این موضوع خواهیم بود.

علی لاریجانی گفت: ملت ایران شاهد بودند که ورزشکاران کشورشان در میادین مختلف و بازیهای آسیایی خوش درخشیدند و در بخش های مختلف المپیک و پارالمپیک مدال آور بودند. این نشان دهنده وجود پیشرفت و زمینه های آن در ورزش ایران است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تشکر از مدیران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به خاطر کوشش و حمایت هایی که از ورزش در بخش های مختلف داشته و حاصل آن توفیقاتی بوده که در میادین مختلف بدست آمده است، صحبت های خود را ادامه داد.

وی با اشاره به انتزاع دو کمیته المپیک و پارالمپیک از یکدیگر که سال 95 براساس قانون ابلاغی توسط رئیس جمهور انجام شد اظهار داشت: در همین راستا اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک هم تصویب و به صورت رسمی ابلاغ شد.

لاریجانی ادامه داد: به این ترتیب زمینه رشد در ورزش جانبازان و معلولان فراهم گردیده است و در قطعا در آینده می توانیم شاهد پیشرفت بیشتر ورزشکارانمان در این عرصه باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک بار دیگر هم از اردوی ملی پوشان جانباز و معلول بازدید داشتم گفت: این ورزشکاران بسیار با روحیه کار می نمایند. آنها و حتی بانوان نشان دادند که محدودیت ها مانع از کوشش و پیشرفت شان نگردیده است. این موضوع همت بالا می خواهد که آنها دارند و با عملکرد و نتایج خود باعث شادی ملت می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 137

به "علی لاریجانی: پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی سکه خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی لاریجانی: پاداش مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی سکه خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید