عربستان، افشای دلایل تعویق جلسه دادگاه سلمان العوده از زبان فرزندش

به گزارش سبزوار امروز، فرزند سلمان العوده دلیل تعویق افتادن پرونده پدرش و همچنین تشکیل جلسه دادگاه وی پس از چهار ماه را فاش کرد.

عربستان، افشای دلایل تعویق جلسه دادگاه سلمان العوده از زبان فرزندش

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از عربی 21، عبدالله العوده فرزند سلمان العوده مبلغ شاخص سعودی فاش کرد که مقامات سعودی مطالب رسانه ای قبل از صدور حکم مورد انتظار علیه پدر وی در ژوئیه آینده آماده می کنند.

عبدالله العوده در صفحه توئیتر خود نوشت: من اطلاعاتی درخصوص به تعویق افتادن مکرر پرونده پدرم و همچنین دلیل تشکیل جلسه دادگاهی وی پس از چهار ماه دریافت کردم.

وی در ادامه اضافه نمود: دلیل تشکیل جلسه دادگاهی پدرم پس از چهار ماه این است که دولت عربستان در حال آماده سازی مطالب رسانه ای علیه پدرم است تا هرگونه حکم غیرمنصفانه و ناعادلانه علیه وی را توجیه شود.

مقامات سعودی سلمان العوده را در سپتامبر 2017 طی موج بازداشت علمای دینی دیگر از جمله عوض القرنی و علی العمری را به اتهام تروریستی و توطئه علیه دولت بازداشت کردند.در این میان درخواست هایی از سوی شخصیت ها و سازمان های بین المللی و اسلامی برای آزادی وی مطرح است، اما مقامات سعودی به این درخواست ها توجهی نکرده اند.

بر اساس گزارش سازمان دموکراسی برای جهان عرب اکنون سلمان العوده در حین مصاحبه ها گفت که او از خواب و دارو محروم شده و هنگام زندانی شدن در سلولهای انفرادی در زندانهای ذهبان و الحائر با شکنجه و بدرفتاری روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1948

به "عربستان، افشای دلایل تعویق جلسه دادگاه سلمان العوده از زبان فرزندش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عربستان، افشای دلایل تعویق جلسه دادگاه سلمان العوده از زبان فرزندش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید