طیبی: کاد رفنی سپاهان خیلی خوب العین را آنالیز کرده بود، حالا به بازی با السد فکر می کنیم

به گزارش سبزوار امروز، مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت، با آنالیزی خوبی که از سوی کادرفنی این تیم صورت گرفته بود، توانستند العین را در خانه اش از پیش رو بردارند.

طیبی: کاد رفنی سپاهان خیلی خوب العین را آنالیز کرده بود، حالا به بازی با السد فکر می کنیم

محمد طیبی درباره پیروزی 4 بر صفر سپاهان برابر العین در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: برد مهمی را در اولین گام به دست آوردیم، آنهم برابر تیم سرشناسی مثل العین که سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان را دارد و جزو تیم های ثروتمند در آسیا محسوب می شود. کادر فنی تیم مان به خوبی این تیم را برای ما آنالیز کرده بود و از نقاط ضعف و قوت العین به خوبی شناخت داشتیم. آنها تیم ضعیفی نیستند بلکه سپاهان با قدرت خودش توانست این تیم را شکست دهد و سه امتیازی مهم بگیرد.

وی که در این بازی یکی از گل هایش تیمش را به ثمر رساند، خاطر نشان کرد: خوشحالم که اولین گلم را برای سپاهان زدم و این گل نتیجه زحمات بچه ها بود که آن را تقدیم به هواداران سپاهان می کنم. مهمترین موضوع برد تیم ما بود و امیدوارم این فرایند را در بازی های آینده هم ادامه دهیم.

مدافع سپاهان درباره اینکه با ارسال از جناحین به العین ضربه زدند، گفت: همان طور که گفتم کادر فنی تیم مان به خوبی تیم حریف را برای ما آنالیز کرده بود و خدا را شکر که نتیجه بسیار خوبی گرفتیم. به خوبی روی نقاط ضعف و قوت العین کار کرده بودیم و خوشحالم که با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان بهترین نتیجه را گرفتیم.

طیبی گفت: هدف ما صعود از این گروه به عنوان تیم اول است. برای شروع سه امتیازی مهم گرفتیم، ولی باید این بازی را فراموش کرده و به فکر بازی سه شنبه هفته آینده با السد باشیم. آنها تیم قدرتمندی هستند، اما می توانیم السد را هم شکست دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1176

به "طیبی: کاد رفنی سپاهان خیلی خوب العین را آنالیز کرده بود، حالا به بازی با السد فکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: کاد رفنی سپاهان خیلی خوب العین را آنالیز کرده بود، حالا به بازی با السد فکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید