طرح های مونسان در سازمان میراث فرهنگی با اولویت بیشتری دنبال گردد

به گزارش سبزوار امروز، عضو هیئت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، گفت: باید طرح های خوبی که رئیس سازمان میراث فرهنگی در سه حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی دارد با اولویت بیشتری دنبال گردد.

طرح های مونسان در سازمان میراث فرهنگی با اولویت بیشتری دنبال گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، فاطمه ذوالقدر با تأکید بر اینکه تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به وزارتخانه گام مثبتی در جهت پیشبرد اهداف کشور در این عرصه است، اضافه نمود: آقای مونسان از زمانی که در این سازمان حضور داشته ، طرح های خوبی را برای پیشبرد اهداف ترسیم گردیده در سه حوزه تابعه سازمان خود ارائه نموده و زحمات زیادی را در این عرصه کشیده است.

او اضافه نمود: در کمیسیون فرهنگی مجلس بارها با رئیس سازمان میراث فرهنگی جلسه داشته ایم و همکاران مجلس نظرات خود را در مورد مسائل مربوط به این سازمان بیان داشته اند و عملکرد این سازمان متناسب با اهداف موردنظر نمایندگان است.

ذوالقدر همچنین در مورد موانع و مشکلات پیش روی توضیح داد: برخی کاستی ها دلایلی در مباحثی نظیر سیاست خارجی، امکانات و بودجه این سازمان دارد و امیدواریم با تبدیل این سازمان به وزارتخانه طرح های خوبی که اقای مونسان در مواردی نظیر افزایش جذب گردشگر، توسعه صنایع دستی و صیانت از میراث فرهنگی دارند، در اولویت بیشتری قرار گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله طرح های کارآمدی که در زمان مدیریت دکتر مونسان به اجرا درآمد می توان به برندسازی در صنایع دستی، اقدامات ترمیمی در میراث فرهنگی و همچنین برگزاری جشنواره و نمایشگاه های گردشگری اشاره داشت که امیدواریم تداوم یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 105

به "طرح های مونسان در سازمان میراث فرهنگی با اولویت بیشتری دنبال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح های مونسان در سازمان میراث فرهنگی با اولویت بیشتری دنبال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید