سید جلال حسینی: به خاطر تصمیم های نامعلوم فدراسیون، هواداران به جان هم افتاده اند

به گزارش سبزوار امروز، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مسئولان فدراسیون باید تصمیم قاطعی اتخاذ کنند تا هواداران تیم ها با یکدیگر درگیر نشوند.

سید جلال حسینی: به خاطر تصمیم های نامعلوم فدراسیون، هواداران به جان هم افتاده اند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امروز دیدار محبت آمیز ای داریم و به دنبال آن هستم تا پس از حضورم در ساختمان باشگاه پرپسولیس به خانه بروم و تا زمان برگزاری دیدار استراحت کنم.

حسینی درباره انصراف چند باشگاه از رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: در این باره تنها فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تصمیم بگیرند، ولی متاسفانه هیچ یک از این ارکان ها تصمیمی نمی گیرند و قاطعانه عمل نمی کنند. این دو مرجع باید تصمیمی را اتخاذ کنند تا هر کسی با هر پیشنهادی بداند باید چه کاری را انجام دهد و تکلیف همه روشن شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید پای تصمیمی که از پیش گرفته اند بایستند و به آن عمل کنند تا مسئله ای برای هیچ یک از تیم ها ایجاد نشود و به خاطر تصمیم های نامعلوم آن ها هواداران تیم های لیگ برتر فوتبال به جان یکدیگر نیفتند.

حسینی درباره با شرایط جسمانی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: از زمانی که اجازه برگزاری رقابت های لیگ برتر فوتبال صادر شد تمامی بازیکنان تست بدنی داده اند و بازیکنان در شرایط خوبی قرار دارند. سه هفته است ما در حال تمرین هستیم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره حاشیه های باشگاه پرسپولیس بیان کرد: باشگاه پرسپولیس مسائل بسیاری دارد، اما مدیران باشگاه و رسول پناه در تلاش برای برطرف کردن این مسائل هستند، ولی امیدوارم که همه کار ها به لحظه آخر سپرده نشود و مثل هر فصل فوتبالی هوادارانمان از همان ابتدا ناراحت شرایط باشگاه نباشند.

حسینی درباره با مصدومیت انصاری گفت: مصدومیت انصاری برایمان بسیار ناراحت کننده بود و امیدوارم زودتر حالش خوب شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره خداحافظی اش از دنیای فوتبال واکنش نشان داد و گفت: نمی خواهم درباره این موضوع و حواشی ها صحبتی کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1442

به "سید جلال حسینی: به خاطر تصمیم های نامعلوم فدراسیون، هواداران به جان هم افتاده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سید جلال حسینی: به خاطر تصمیم های نامعلوم فدراسیون، هواداران به جان هم افتاده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید