ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در تهران تشکیل شد ، پیشنهاد استمرار تعطیلی مراکز آموزش عالی در سطح استان تهران

به گزارش سبزوار امروز، ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با حضور زالی، رئیس ستاد و محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار گردید.

ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در تهران تشکیل شد ، پیشنهاد استمرار تعطیلی مراکز آموزش عالی در سطح استان تهران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران با حضور زالی، رئیس ستاد و محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار گردید.

در این جلسه پیشنهاد تعطیلی موقت نماز آدینه کلانشهر تهران و سایر شهرستان های تابعه استان تهران ارائه شد و همچنین اعضای ستاد پیشنهاد دادند اماکن زیارتی شامل بقاع متبرکه و امام زادگان در سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل اعلام گردد.

همچنین پیشنهاد تعطیلی موقت برگزاری نماز جماعت در مساجد سطح استان تهران در این جلسه به تصویب رسید.

استمرار تعطیلی مدارس و مراکز آموزش عالی در سطح استان تهران با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

تعطیلی کنسرتها، سینماها، تیاترها، تالارها، سالن های اجتماعات، مکان های برگزاری مراسم جشن و تشریفاتی در سطح استان تهران تا اطلاع ثانوی نیز در این جلسه به تصویب رسید.

در این جلسه اعلام شد که به زودی مصوبات مهم دیگر در مورد فروشگاه های زنجیره ای، مرخصی کارکنان با ریسک بیماری بالا، استادیوم ها، زندانیان، کارخانجات پر جمعیت و... اعلام و ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1190

به "ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در تهران تشکیل شد ، پیشنهاد استمرار تعطیلی مراکز آموزش عالی در سطح استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد فرماندهی مدیریت کرونا در تهران تشکیل شد ، پیشنهاد استمرار تعطیلی مراکز آموزش عالی در سطح استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید