روایت فرزند عضو سابق مجلس انگلیس درباره کودک آزاری های پدرش

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: یک نشریه انگلیسی در گزارشی با آنالیز رسوایی مفقود شدن پرونده های کودک آزاری سیاست مداران انگلیسی از افشاگری فرزند یکی از اعضای باسابقه مجلس عوام این کشور در خصوص کودک آزاری های وی پرده برداشت.

روایت فرزند عضو سابق مجلس انگلیس درباره کودک آزاری های پدرش

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران؛ نشریه ساندی تلگراف در گزارشی به نقل از فرزند یکی از اعضای سابق حزب محافظه کار انگلیس نوشت که بر این باور است که پدر وی یک درنده جنسی پرکار است و احتمال می دهد که وی به حلقه کودک آزار وست مینیستر مرتبط بوده است.

در این گفت وگو آنتونی آتکینسون گفت که ممکن است نام پدر وی دیوید آتکینسون در پرونده بد نامی که از سوی جفری دیکنز دیگر عضو حزب محافظه کار تدوین شده است، آمده باشد. این پرونده که در دهه 1980 به لئون بریتان وزیر وقت کشور انگلیس تحویل داده شده است، بعدها گم یا امحا شده است.

دیوید آتکینسون، براساس اظهارات فرزند وی، سلسله ای از معشوقه های جوان از جمله بعضی دستیاران پارلمانی داشت و با خیانت به همسر و دو فرزندش، با آن ها روابط جنسی برقرار می کرد.

پیشتر نیز، جاستین فاشانو، یک بازیکن حرفه ای فوتبال که در یک پرورشگاه بزرگ شده و در نهایت دست به خودکشی زده بود، ادعا نموده بود که با یک عضو مجلس عوام از حزب محافظه کار که متأهل بود رابطه جنسی داشت.

در حال حاضر این طور گمان می گردد که آن نماینده مجلس دیوید آتکینسون باشد. هم اکنون فرزند آتکینسون نامه ای را از سوی فاشانو خطاب به پدرش در اختیار دارد که به گفته وی این دو رابطه خود را به حد اعلی نرسانده اند.

دیوید آتکینسون در نهایت به عنوان یک همجنس باز برای خانواده خود معین و شناخته شد البته پس از اینکه با مخالفت و تقابل همسرش سوزان روبه رو شد و پیش از اینکه بمیرد، در سال 2011 وارد یک رابطه رسمی جنسی هم جنس خواهانه شد.

در پرونده ای که آنتونی علیه پدرش تدوین و تهیه نموده است آورده است: طی کارهای تحقیقاتی که انجام داده ام، معین شده است که پدرم با بعضی افراد بسیار خطرناکی دوست و همراه شده بود. آنتونی 37ساله پس از اینکه به شدت از رفتار گذشته پدر خود و حلقه گسترده تر دوستان او نگران شد، تصمیم به حرف زدن گرفت. دیوید، پدر آنتونی تا پیش از کناره گیری از سیاست در سال 2005، به مدت 28 سال نماینده منطقه بورنزموث شرقی در مجلس عوام انگلیس بود. وی در سال 2012 و در سن 71سالگی بر اثر سرطان روده جان باخت. بعدها خانواده وی متوجه شدند که آزمایش اچ آی وی او مثبت بوده و مبتلا به ایدز بوده است.

این گزارش در شرایطی منتشر شده است که آنالیز های وزارت کشور انگلیس نشان می دهد بیش از 100 پرونده مرتبط با آزار جنسی بچه ها از سوی سیاست مداران انگلیسی طی دهه های 70 و 80 قرن گذشته میلادی مفقود، امحا و یا یافت نشده اند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 878

به "روایت فرزند عضو سابق مجلس انگلیس درباره کودک آزاری های پدرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روایت فرزند عضو سابق مجلس انگلیس درباره کودک آزاری های پدرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید