رئال مادرید و برنابئوی کم رونق پس از رونالدو

به گزارش سبزوار امروز، حضور تماشاگران حاضر در سانتیاگوبرنابئو در دیدار رئال مادرید و ختافه کم رنگ بود و بدترین آمار پس از جدایی ستاره پرتغالی در 9 سال اخیر به ثبت رسید.

رئال مادرید و برنابئوی کم رونق پس از رونالدو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، سکوهای استادیوم و سانتیاگوبرنابئو در جریان دیدار رئال مادرید و ختافه چهره ای غیر معمول در 10 سال اخیر به خود گرفته بود. نزدیک به 44 هزار و 446 نفر در این استادیوم حضور داشتند که این بدترین آمار از 24 می سال 2009 بود. در دیدار برابر مایورکا تنها 44 هزار و 270 نفر در برنابئو حضور داشتند. این آخرین بازی با حضور کم هواداران پیش از امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو بود.

حضور کم تماشاگران در نخستین بازی لالیگا پس از جدایی مهاجم پرتغالی اتفاق افتاد. تا یک شنبه شب 6900 بلیت برای فروش باقی مانده بود. تعطیلات تابستانی، شکست در سوپر جام اروپا برابر اتلتیکومادرید و نبود رونالدو باعث شد چنین آماری به ثبت برسد.

این رکورد خیلی ضعیفی نسبت به فصل گذشته است.در 27 آگوست 2017 مادرید به مصاف والنسیا رفت و 65 هزار و 107 نفر این بازی را از نزدیک تماشا کردند. جالب این جاست بدترین حضور تماشاگران نیز در فصل گذشته به دیدار برابر ختافه بازمی شود. در آن بازی 55 هزار و 106 نفر تماشاگر حضور داشتند. میانگین حضور تماشاگران در سانتیاگوبرنابئو 66 هزار و 847 بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 58

به "رئال مادرید و برنابئوی کم رونق پس از رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید و برنابئوی کم رونق پس از رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید