ملاقات مذاکره کننده ارشد روسیه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام

به گزارش سبزوار امروز، نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و مذاکره کننده ارشد این کشور در مذاکرات احیای برجام امروز با به صورت جداگانه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام (انگلیس، فرانسه و آلمان) ملاقات و تبادل نظر کرد.

ملاقات مذاکره کننده ارشد روسیه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، میخائیل اولیانوف نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین و مذاکره کننده ارشد این کشور در گفتگوهای احیای برجام امروز چهارشنبه به صورت جداگانه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام در مورد پیشرفت های حاصل شده در مذاکرات و اقداماتی که باید در آینده انجام گردد، بحث و گفتگو کرد.

میخائیل اولیانوف در پیامی توئیتری در مورد ملاقات با هیئت مذاکره کننده آمریکایی در وین گفت: مذاکرات وین در جریان است. نشست های متعددی در فرمت های مختلف برگزار می گردد. امروز هیئت های روسی و آمریکایی بار دیگر ملاقات کردند و مانند همواره مذاکرات مفید و شبیه مذاکرات تجاری داشتند.

این دیپلمات ارشد روس در توئیت دیگری درباره ملاقاتش با مذاکره کنندگان ارشد سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) نوشت: امروز با رؤسای هیئت های مذاکره کننده بریتانیا، فرانسه و آلمان که در مذاکرات وین پیرامون احیای برجام شرکت دارند، ملاقات کردم. ما در مورد پیشرفت های یحاصل شده، کوشش های دیپلماتیک جاری و راستا پیش رو گفتگو کردیم.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2034

به "ملاقات مذاکره کننده ارشد روسیه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات مذاکره کننده ارشد روسیه با مذاکره کنندگان آمریکا و طرف های اروپایی برجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید