دو نظامی ترکیه نزدیک مرز عراق کشته شدند

به گزارش سبزوار امروز، گروه تروریستی پ.ک.ک از کشته شدن دو نظامی ترکیه در درگیری با نیروهای این گروهک در نزدیکی مرز عراق اطلاع داد.

دو نظامی ترکیه نزدیک مرز عراق کشته شدند

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه 99 در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویاییو بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیکر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شاخه نظامی حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک)، امروز (پنجشنبه) از مرگ دو نظامی ارتش ترکیه اطلاع داد.

نیروهای دفاع خلق (Hêzên Parastina Gel ) شاخه نظامی گروه تروریستی پ.ک.ک، گفت که در درگیری با ارتش ترکیه، اخیرا دو عملیات اجرا نموده و این دو، به کشته شدن دو سرباز ترکیه، منجر شده است.

در بیانیه این گروهک که وبگاه خبری بغداد الیوم عراق منتشر کرد، آمده است که نیروهای این گروهک، دو روز پیش عملیاتی منحصربه فرد در دو منطقه سرحد و گلمیرک، در حد فاصل زاخو و مناطق مرزی با ترکیه اجرا کردند که به کشته شدن دو نظامی [ارتش] ترکیه انجامید.

بنا بر این گزارش، در این بیانیه آمده که نیروها، همان روز عملیات دیگری در منطقه جلی انجام دادند اما از کشته و زخمی های تُرک ها، آماری در دست نیست.

حزب کارگران کردستان در ترکیه، گروهی مسلح است که با ارتش ترکیه می جنگد. عبدالله اوجالان رهبر فعلی این گروهک هم اکنون در ترکیه در حبس به سر می برد. ترکیه و ایران این گروهک را تروریستی می دانند.

ترکیه هم اکنون در شمال سوریه در حال جنگ با گروه های مسلح کردی است که آنان را متحد پ.ک.ک و همه آنان را تروریستی می داند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1066

به "دو نظامی ترکیه نزدیک مرز عراق کشته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو نظامی ترکیه نزدیک مرز عراق کشته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید