دومین همایش ملی شهر سالم در سبزوار برگزار می شود

به گزارش سبزوار امروز، دومین همایش ملی شهر سالم پنجم خرداد ماه امسال به میزبانی دانشگاه تربیت معلم سبزوار برگزار می شود .

دومین همایش ملی شهر سالم در سبزوار برگزار می شود

دبیراجرایی همایش ملی شهر سالم روز پنجشنبه گفت : این همایش از سوی مرکز پژوهشی جغرافیایی و اجتماعی دانشگاه تربیت معلم سبزوار در 9 محور ترتیب داده شده است.

حمید جوادیان افزود:هدف از برگزاری این همایش هم اندیشی متفکران و دانشمندان متخصص در زمینه مسایل مربوط به شهر و ارائه راه حل های علمی و عملی برای حل مسائل و مشکلات شهری در راستای تحقق اهداف و آرمان های شهر سالم است.

وی محور های این همایش را شامل محیط زیست و توسعه پایدار شهری، بهداشت و سلامت ، برنامه ریزی ،مدیریت و شهر سالم و امنیت و شهر سالم ذکر کرد.

او افزود:همچنین موضوعات ابعاد اجتماعی و فرهنگی شهر سالم ، ابعاد اقتصادی و شهر سالم ، شهر سازی ،طراحی شهری و معماری پایدار ، تجربه های موفق شهر سالم در ایران و جهان و جایگاه شهر سالم در سند چشم انداز با تاکید بر شهر سبزوار از دیگر محورهای این همایش است.

جوادیان گفت: از شماری از مسوولان کشوری ،استانی و شهرستانی ، ارائه دهندگان مقالات ، محققین ،پژوهشگران ، استادان دانشگاه ، دانشجویان و فرهنگیان برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده است.

دومین همایش ملی شهر سالم در دو نوبت صبح و عصر در تالار استاد محمد تقی شریعتی دانشگاه تربیت معلم سبزوار برگزار می شود.

انتشار: 25 اردیبهشت 1392 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 344

به "دومین همایش ملی شهر سالم در سبزوار برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین همایش ملی شهر سالم در سبزوار برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید