دشمن به دنبال سیاه نمایی وضع موجود کشور است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، علیرضا رشیدیان ظهر سه شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اظهارکرد: دشمنان تلاش می کنند با سیاه نمایی و القای ناکارآمدی نظام ناامیدی در مردم ایجاد کنند و در این شرایط باید با اطلاع رسانی دستاوردهای نظام این توطئه را خنثی کرد.

دشمن به دنبال سیاه نمایی وضع موجود کشور است

وی افزود: بن بستی در کشور وجود ندارد و باید با پرهیز از خود تحریمی از فرصت های موجود به نفع اقتصاد کشور استفاده کنیم.کسی منکر مشکلات نیست و باید در این شرایط باید تغییرات و درآمدهای مردم را متعادل کنیم تا رونق اقتصادی ایجاد شود.

استاندارخراسان رضوی بیان کرد:صندوق های بیمه در حوزه های سرمایه گذاری و تضمین آن فعال شده اند و این مهم می تواند تضمینی برای تولید و کاهش آسیب باشد.

رشیدیان تاکید کرد: برای تامین ارز لازم می توانیم از ظرفیت واحدهای تولیدی مانند فولاد استفاده کنیم.سال گذشته دو میلیارد دلار صادرات و 700 میلیون دلار واردات داشتیم که از ارز حاصل می توانیم استفاده کنیم.

وی با اشاره به سودجویی برخی وارد کنندگان کالا با ارز دولتی و فروش به نرخ ارز آزاد گفت: برای مهار حاشیه سود و عدم شکل گیری آن باید دستگاههای نظارتی فعالیت ویژه ای داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی اظهارکرد: در شرایط کنونی باید خارج از دستورالعمل های به کمک کارآفرینان آمده و مصوبات ستادهای تسهیل و اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنیم.

رشیدیان گفت: اگر افزایش نقدینگی در جامعه بدون برنامه ریزی باشد موجب تورم و افزایش فقر می شود و در این شرایط باید به محرومان و دهک های پایین جامعه توجه ویژه ای شود.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 20

به "دشمن به دنبال سیاه نمایی وضع موجود کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دشمن به دنبال سیاه نمایی وضع موجود کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید