خط خورده های آینده تیم ملی

به گزارش سبزوار امروز، با جدایی کارلوس کی روش آینده بعضی بازیکنان نیز در تیم ملی شدیدا به مخاطره خواهد افتاد. شجاعی، منتظری، دژاگه و حتی کنعانی زادگان بعید است ازسوی مربیان آینده به تیم ملی دعوت شوند.

خط خورده های آینده تیم ملی

خط خورده های قطعی و احتمالی آینده تیم ملی

بعد از جدایی کی روش از تیم ملی و معرفی سرمربی جدید باید منتظر تغییراتی در لیست دعوت شده های آینده به تیم ملی بود. نزدیک ترین بازیکنان برای حذف ازاردوی های آینده این اسامی هستند: مسعود شجاعی، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی زادگان واحتمالا اشکان دژاگه. این بازیکنان ممکن است به دلایل گوناگون دیگرجایی درمیان دعوت شده های آینده نداشته باشند.

شجاعی بعد ازتجربه چهارمین جام ملت های آسیا و حضوردر3 دوره بازی های جام جهانی و بالارفتن سن دیگرگزینه مناسبی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی به حساب نمی آید و قطعا مربی آینده تیم ملی با هرتفکری این بازیکن را به تیمش فرانمی خواند.

دیگربازیکنی که باید ازحذفش به یقین رسید پژمان منتظری است. مدافعی که سال ها درترکیب تیم ملی حضورداشته و او هم به دلیل بالارفتن سنش دیگرنمی تواند گزینه مناسبی برای آینده این پست باشد. منتظری درجام ملت های آسیا هم فرصت های بسیارکمی برای بازی درترکیب تیم ملی داشت و نتوانست بازیکن ثابتی باشد.

اشکان دژاگه را هم به دلایل مشابه می گردد درمیان خط خورده های آینده دید. دژاگه گرچه دراین جام نمایش نسبتا خوبی داشت اما او هم دربازی های سخت تیم ملی به شدت ناآماده جلوه کرد به خصوص بازی آخر مقابل ژاپن که ادامه چنین بازیکنی درتیم ملی نمی تواند به صلاح فوتبال ایران باشد.

اما ممکن است درمیان حذف شده های آینده نام محمدحسین کنعانی زادگان را هم ببینیم. مدافعی که درلیگ هم عملکردچندان چشمگیری نداشت و دربازی با ژاپن یکی ازضعیف ترین بازیکنان تیم ملی بود. البته کنعانی زادگان این شانس را دارد که به دلیل سن مناسبش همچنان مورد توجه مربیان تیم ملی باشد اما خیلی بعید است که این بازیکن دیگرحضوردرترکیب تیم ملی را تجربه کند.

درعین بازیکنان دیگری هم هستند که درجام ملت ها عملکرد مطلوبی نداشتند وباید فکری به حال پست آن ها گردد. نمونه اش رامین رضاییان که دراین جام ضعیف ترین بازیکن تیم ملی بود و جزایجاد بعضی حاشیه ها محصول دیگری برای تیم ملی نداشت.

به نظرمی رسد کارمربی آینده تیم ملی بیشترروی تغییرگزینه ها برای پست ها کلیدی متمرکزباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 447

به "خط خورده های آینده تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط خورده های آینده تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید