خبرنگاران کرونا 100 درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته پیش رو را مجازی کرد

به گزارش سبزوار امروز، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: تمام مدارس استان در هفته پیش رو به دلیل شیوع کرونا تعطیل بوده و همه کلاس های درس به صورت مجازی برگزار می گردد.

خبرنگاران کرونا 100 درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته پیش رو را مجازی کرد

محمد دستورانی عصر آدینه در گفت و گو با خبرنگاران، ابراز داشت: باتوجه به تمدید محدودیت های کرونایی در استان سمنان و برای حفظ سلامت همکاران و دانش آموزان، برنامه های آموزشی مدارس استان در هفته پیش رو تا روز آدینه بیست و سوم آبان، به طور کامل مجازی و غیرحضوری برگزار می گردد.

وی ادامه داد: از شانزدهم آبان تا انتها هفته دانش آموزان در مدرسه ها حضور نخواهند یافت، اما کادر اداری و اجرایی به شکل حداقلی در آکادمی حاضر خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه نمود: آموزش به دانش آموزان با استفاده از شبکه اجتماعی شاد انجام می گردد و بیش از 82 درصد جمعیت دانش آموزی استان به برنامه شاد دسترسی دارند و برای افرادی که به شبکه دسترسی ندارند آموزش به وسیله توزیع درسنامه و تلویزیون دنبال می گردد.

وی بیان نمود: سمنان جزو استان های برتر و شاخص در زمینه استقبال از شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد است و حتی در بعضی موارد از میانگین کشور بالاتر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: والدین و خانواده ها در شرایط شیوع کرونا باید معلم یار نظام تعلیم و تربیتی استان در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش باشند.

شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد برنامه کاربردی ویژه تلفن همراه هوشمند است که برای آموزش دانش آموزان در ایام بحران کرونا و تعطیلی مدارس استفاده می گردد که در آن سه فرآیند ورود برای دانش آموزان، معلمان و مدیران در نظر گرفته شده است.

سال تحصیلی 1400-1399 با 127 هزار و 200 دانش آموز از پانزدهم شهریور در استان سمنان شروع شد.

استان سمنان از لحاظ شیوع کرونا در شرایط قرمز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1680

به "خبرنگاران کرونا 100 درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته پیش رو را مجازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا 100 درصد آموزش دانش آموزان سمنانی در هفته پیش رو را مجازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید