خبرنگاران واعظی بر استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی منطقه خائیز تاکید نمود

به گزارش سبزوار امروز، تهران- خبرنگاران- محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و رییس ستاد بحران کشور بر استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شدن خائیز تاکید نمود.

خبرنگاران واعظی بر استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی منطقه خائیز تاکید نمود

به گزارش عصر آدینه پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، واعظی امروز در تماس های تلفنی جداگانه با استاندار کهگیلویه و بویر احمد و همچنین رییس ستاد بحران کشور ضمن آنالیز اقدامات اجرا شده از سوی مدیریت استان برای مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خائیز، تاکید نمود: لازم است که با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها در استان و انجام سریع اقدمات لازم آتش سوزی به سرعت مهار گردد.

واعظی به نمایندگی از دفتر رییس جمهوری از استاندار و مدیران استان کهگیلویه و بویر احمد خواست با توجه به پیش بینی گرم ترشدن هوا در روزهای آینده واحتمال بروز حوادثی از این دست در دیگر نقاط، تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی اندیشیده گردد.

رییس دفتر رییس جمهوری تاکید نمود: گزارش جامع و کاملی از برنامه ها و اقدمات در این زمینه در اسرع وقت آماده و برای رییس جمهوری جهت اتخاذ تصمیمات لازم ارسال گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1403

به "خبرنگاران واعظی بر استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی منطقه خائیز تاکید نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واعظی بر استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات برای مهار آتش سوزی منطقه خائیز تاکید نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید