خبرنگاران محموله چهار میلیارد ریالی تلفن همراه و تبلت قاچاق در مرز بانه کشف شد

به گزارش سبزوار امروز، سنندج - خبرنگاران - فرمانده مرزبانی کردستان گفت: مرزبانان این استان پیروز شدند یک محموله تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال را در نوار مرزی بانه کشف نمایند.

خبرنگاران محموله چهار میلیارد ریالی تلفن همراه و تبلت قاچاق در مرز بانه کشف شد

سردار علیرضا مرزبانی روز سه شنبه گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ بانه حین پایش و رصد نوار مرزی به چند متجاوز حامل بار قاچاق که قصد ورود غیرقانونی به خاک کشور را داشتند، برخورد کردند.

وی اضافه نمود: مرزداران جهت دستگیری و متوقف کردن آنان وارد عمل شده که قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان عرصه را بر خود تنگ دیده و با رها کردن محموله خود، با استفاده از تاریکی شب و پوشش جنگلی منطقه از محل گریختند.

فرمانده مرزبانی کردستان یادآور شد: مرزبانان در پاکسازی محل و بازرسی دقیق از محموله های به جای مانده از قاچاقچیان، 2 دستگاه تلفن همراه هوشمند، 240 دستگاه تبلت، 125 دستگاه ساعت هوشمند ، هشت دستگاه لپ تاپ، 278 دستگاه ایرپاد و هندزفری و 691 دستگاه انواع لوازم جانبی تلفن همراه را کشف کردند.

سردار مرزبانی با اشاره به اینکه اقدامات اطلاعاتی برای دستگیری قاچاقچیان در دستور کار واقع شده است، بیان داشت: بر اساس آنالیز های انجام شده و نظر کارشناسان ارزش این کالاها 40 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی به اشراف مرزبانان این فرماندهی و رصد نوار مرزی استان به طور شبانه روزی اشاره نمود و گفت: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا ، مرزبانان در 227 کیلومتر مرز استان با بهره گیری از تجهیزات فنی و گشت های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1918

به "خبرنگاران محموله چهار میلیارد ریالی تلفن همراه و تبلت قاچاق در مرز بانه کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محموله چهار میلیارد ریالی تلفن همراه و تبلت قاچاق در مرز بانه کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید