خبرنگاران شبکه بهداشت ری بر کوره های آجرپزی نظارت مداوم دارد

به گزارش سبزوار امروز، شهرری- خبرنگاران- کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان ری به اقدامات شبکه بهداشت ری در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کنترل آن در کوره های آجرپزی جاده خاوران اشاره نمود و گفت: نظارت و کنترل بر کوره های آجرپزی ری تا زمان بهبود اوضاع تداوم خواهد داشت.

خبرنگاران شبکه بهداشت ری بر کوره های آجرپزی نظارت مداوم دارد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مونا غفوریان اظهارداشت: کوره های آجرپزی در روستای محمودآباد در جاده خاوران شهرستان ری وجود دارد و کارگران این کوره ها همراه با خانواده های خود در فضایی کوچک کار و زندگی می نمایند.

وی اضافه نمود: از همان شروع شیوع ویروس کرونا اقدامات ویژه ای را در این منطقه انجام داده اند.

این مسئول حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: بازدیدهای مکرر، آموزش به مدیران کوره ها و کارگران در مورد راه های انتقال ویروس و ضدعفونی و گندزدایی محیط از جمله اقداماتی است که به طور مستمر در دست انجام است.

کارشناس مسئول واحد بهداشت حرفه ای شهرستان ری گفت: با توجه به اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا در محیط های شلوغ و پر تجمع بیشتر است، توصیه های لازم به کارگران و مدیران کوره ها در مورد رعایت بیشتر اصول بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی شده است.

به گزارش خبرنگاران، در حدود 2 هزار نفر در کوره های آجر پزی جنوب تهران ساکن هستند، این کوره ها که اغلب در شرق شهرری و در محدوده شهرستان ورامین واقع شده اند، حداقل امکانات زندگی را دارند و کارگران فصلی که بیشتر از مناطق جنوبی خراسان رضوی و بخشی هم افغانستانی هستند به دلیل کمبود آب و بیکاری به این مناطق مهاجرت نموده اند.

از ظهر 11 تا 12 فروردین 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و 111 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شدند که مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به 44 هزار و 606 مورد رسید بر اساس این آمار منتشر شده از وزارت بهداشت، 14 هزار و 656 نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این فرایند ادامه دارد.

طی این 24 ساعت، 141 نفر از بیماران مبتلا به کووید 19 در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به 2 هزار و 898 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1276

به "خبرنگاران شبکه بهداشت ری بر کوره های آجرپزی نظارت مداوم دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شبکه بهداشت ری بر کوره های آجرپزی نظارت مداوم دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید