حکم انتصاب رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران

به گزارش سبزوار امروز، خبرگزاری خبرنگاران- حکم انتصاب رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران با حضور معاون حمایت و گفتمان سازی تقدیم شد.

حکم انتصاب رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درشهرستان بابلسر، دکتر علی اکبر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره با حضور در دانشگاه مازندران با دکتر حشمت اله علی نژاد سرپرست دانشگاه ملاقات و گفت وگو کرد .

بر اساس این گزارش، در این ملاقات که در حاشیه اهدای حکم انتصاب دکتر علی نژاد به سمت رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران برگزار گردید، سرپرست دانشگاه ضمن استقبال از برنامه های این مرکز، بر حمایت همه جانبه دانشگاه مازندران از طرح کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره تاکید نمود. هم چنین معاونان پژوهش و فن آوری، و فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه، این رخداد را فرصتی برای دانشکده های ادبیات و علوم انسانی و هنر و معماری برای ارایه جدیدترین ایده ها و نظریه ها و ترویج فرهنگ گفت وگو در دانشگاه دانستند و آمادگی حوزه های مرتبط برای حمایت همه جانبه از کرسی ها و ایده های نوآورانه، بهره گیری از ظرفیت های موجود و تشکیل نشست هایی با موضوعات تعریف شده در جهت رونق کرسی ها را اعلام کردند .

در ادامه این نشست، دکتر فرزاد بالو مسئول کرسی های نظریه پردازی دانشگاه مازندران ضمن گزارشی از فعالیت های این مرکز، از رشد دو برابری کرسی های ترویجی(16 کرسی برگزار گردیده) در امسال اطلاع داد و مطالبات و ایده هایی را در جهت رشد و تحول بیشتر این مرکز ارایه کرد .

دکتر مسگر معاون حمایت و گفتمان سازی هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره نیز ضمن ارایه توضیح وظایف کمیته دستگاهی، با اشاره به طرح کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره، از اهمیت موضوع نظریه پردازی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سخن گفت و به تشریح وظایف هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، کمیته دستگاهی و فرصت ها و قابلیت های کرسی های ترویجی و تخصصی پرداخت. هم چنین مقرر شد تا دو ایده مبتکرانه دانشگاه مازندران در دستور کار جلسه آینده مجمع عمومی دفتر حمایت از کرسی ها قرار گیرد .

یادآور می گردد: در انتها این نشست، حکم انتصاب دکتر حشمت الله علی نژاد به ریاست کمیته دستگاهی دانشگاه مازندران که از سوی دکتر عبدالحسین خسروپناه رییس دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره صادر گشت، به وسیله دکتر علی اکبر مسگر به سرپرست دانشگاه مازندران تقدیم شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2379

به "حکم انتصاب رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکم انتصاب رییس کمیته دستگاهی حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید