جنگنده روسیه هواپیمای آلمانی را رهگیری کرد

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه امروز سه شنبه در بیانیه ای خاطرنشان کرد که یک فروند جنگنده روسی سوخو 27 متعلق به ناوگان دریای بالتیک این کشور پیروز به رهگیری یک هواپیمای متعلق به نیروی هوائی آلمان بر فراز این دریا و در نزدیکی مرزهای روسیه شده است.

جنگنده روسیه هواپیمای آلمانی را رهگیری کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

بر اساس بیانیه صادره از سوی مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه، جنگنده روسی سوخ و27 در این عملیات توانسته است هواپیمای آلمانی را از مرزهای این کشور دور کند.

بیانیه مذکور در ادامه افزود که این دومین رهگیری یک هواپیمای خارجی در نزدیکی مرزهای روسیه در روز جاری به شمار می رود.

بیانیه مذکور در ادامه می افزاید: پس از نزدیک شدن یک هواپیمای آلمانی به حریم هوایی روسیه در دریای بالتیک، جنگنده سوخو 27 به پرواز درآمد و مأموریت خود را با موفقیت به انجام رسانده است.

مرکز ملی کنترل دفاعی روسیه در این بیانیه می افزاید: تمامی مراحل پرواز جنگنده مذکور کاملاً منطبق با مقررات بین المللی در رابطه با استفاده از حریم هوایی صورت گرفت و به هواپیمای آلمانی اجازه نقض مرز فدراسیون روسیه داده نشد.

این در حالی است که چند روز پیش نیز، پدافند روسیه یک فروند بمب افکن بی -52 اچ (B-52H) متعلق به نیروی هوایی آمریکا را بر فراز دریای سیاه رهگیری نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1566

به "جنگنده روسیه هواپیمای آلمانی را رهگیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگنده روسیه هواپیمای آلمانی را رهگیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید