جایزه 5میلیون دلاری پمپئو برای یک مقام ونزوئلا

به گزارش سبزوار امروز، ایسنا نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا گفت، ایالات متحده علیه مایکل خوزه مورنو پرز، رئیس دیوان عالی ونزوئلا، تحریم هایی وضع کرده و برای اطلاعاتی که به دستگیری او بیانجامد، 5 میلیون دلار جایزه تعیین کرده است.

جایزه 5میلیون دلاری پمپئو برای یک مقام ونزوئلا

خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پمپئو در این باره اظهار کرد: امروز، تحت برنامه جرم سازمان یافته فراملی، برای اطلاعاتی که به دستگیری یا محاکمه مایکل خوزه مورنو پرز بابت شرکت در جرم سازمان یافته فراملی بیانجامد، جایزه ای تا سقف 5 میلیون دلار تعیین می کنم. من همچنین مورنو و همسرش را بابت دست داشتن در فساد قابل توجه، مجرم اعلام می کنم.

پمپئو همچنین پرز را متهم کرد که در ازای تغییر نتیجه پرونده های کیفری و مدنی در ونزوئلا، پول یا اموالی را به عنوان رشوه دریافت کرده است.

پمپئو در این باره تشریح کرد: مورنو پرز در ازای اقدامات قضایی، مانند هدایت قاضی های دادگاه بدوی برای آزادی برخی مدافعان خاص یا رد برخی پرونده های به خصوص در بیش از 20 دادرسی، رشوه دریافت کرده است. او همچنین در شکایت فدرالی که در 12 مارس 2020 (22 اسفند) در ناحیه جنوبی فلوریدا علیه او تشکیل شد، به پولشویی مرتبط با دریافت رشوه متهم شده است.

وزیر امور خارجه آمریکا گفت: دپارتمان خزانه داری آمریکا، در مه 2017 مورنو پرز را در لیست تحت پیگرد تعیین ویژه ملی بنا بر دستور اجرایی 13692 مربوط به ونزوئلا، قرار داد.

با سخنان امروز پمپئو، به طور قطع ورود مورنو پرز و همسرش به آمریکا، غیرمجاز است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1506

به "جایزه 5میلیون دلاری پمپئو برای یک مقام ونزوئلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه 5میلیون دلاری پمپئو برای یک مقام ونزوئلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید