تیم ملی بدون مدیر در جام ملت ها ، ساکت سرپرست مخفی!

به گزارش سبزوار امروز، سوال بزرگتر اینجاست که تیم ملی در جام ملتها هم سرپرست یا مدیر تیم نخواهد داشت یا قرار است آقای ساکت همچنان مخفیانه امور سرپرستی را انجام دهد.

تیم ملی بدون مدیر در جام ملت ها ، ساکت سرپرست مخفی!

در حالی که تیم ملی مثل بسیاری از مواقع مدیر ندارد محمدرضا ساکت همراه با تیم ملی به قطر رفته و کارهای اجرایی را انجام می دهد.تیم ملی در جام جهانی هم مدیر نداشت اما ساکت به عنوان دبیرکل همراه تیم بود.با این حال حالا ساکت از سمت دبیرکلی اش استعفا داده اما همچنان همراه تیم ملی است.او در کمپ اسپایر امور اجرایی تیم ملی را برعهده دارد و همین دیروز(شنبه) ترتیب نصب پارچه های مشکی روی فنس های کنار زمین و مخفی شدن تمرین تیم ملی را داد.با این حال ساکت در هیچ عکس و فیلمی حضور ندارد و به نظر می رسد سرپرست یا مدیر مخفی تیم ملی در اردوی قطر است.

با این حال سوال بزرگتر اینجاست که تیم ملی در جام ملتها هم سرپرست یا مدیر تیم نخواهد داشت یا قرار است آقای ساکت همچنان مخفیانه امور سرپرستی را انجام دهد.

از طرفی گفته می گردد فدراسیون فوتبال بنا دارد به همه مدیران بازنشسته ای که از سمت خود استعفا می دهند حکم مشاوره بدهد تا آنها همچنان در فدراسیون فوتبال حضور داشته باشند! به طوری که عباس ترابیان هم بعد از استعفا از سمت خود در کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفته بود قرار است در سازمان لیگ برتر و به عنوان مشاور مشغول به کار گردد.

این مساله احتمالا در مورد محمدرضا ساکت هم مصداق خواهد داشت و بعید است تاج همشهری باتجربه خود را به این راحتی از دست بدهد و حتما از او به عنوان مشاور یا پستی که درگیر و دار قانون بازنشتی نباشد استفاده می نماید.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 301

به "تیم ملی بدون مدیر در جام ملت ها ، ساکت سرپرست مخفی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بدون مدیر در جام ملت ها ، ساکت سرپرست مخفی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید