تیم ملی بانوان ایران سنگاپور را 6 تایی کرد

به گزارش سبزوار امروز، تیم ملی فوتبال بانوان با ثبت 6 گل برابر تیم ملی فوتبال بانوان سنگاپور جشنواره گل راه انداخت و پیروزی شیرینی را کسب کرد.

تیم ملی بانوان ایران سنگاپور را 6 تایی کرد

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بانوان ایران که در رقابت های جام ملت های آسیا حضور دارد در دومین دیدار خود به مصاف تیم سنگاپور رفت. در این دیدار شاگردان مریم آزمون از ابتدا بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند به طوری که در دقایق 14 و 15 بازی دوگل وارد دروازه سنگاپور کردند. بازیکنان ایران در نیمه دوم نیز بازی هجومی خود را تکرار کردند و در نیمه دوم نیز 4 گل دیگر به ثمر رساندند.

به این ترتیب تیم ملی ایران با نتیجه 6 بر صفر حریف خود را شکست داد تا با روحیه بالاتری به صعود از جدول مقدماتی امیدوارباشد. در این دیدار سارا قمی 2 گل،فروغ موری 2 گل،فاطمه قاسمی و زهرا قنبری هرکدام یک گل به ثمر رساندند.

در بازی امروز مریم یکتایی، الهام عنافچه، کوهستان خسروی، زهرا قنبری، سارا ظهرابی، شبنم بهشت ، سارا قمی ، فروغ موری، کوثر کمالی، زهرا حاتم نژاد و فاطمه گرایلی ترکیب تیم ملی کشورمان را تشکیل دادند.

تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در بازی بعدی خود روز یکشنبه (20 فروردین)به مصاف تیم ویتنام میزبان این رقابت های می رود. تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در بازی نخست خود مغلوب میانمار شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 716

به "تیم ملی بانوان ایران سنگاپور را 6 تایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی بانوان ایران سنگاپور را 6 تایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید