تساوی بدون گل استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست

به گزارش سبزوار امروز، نیمه نخست دیدار استقلال و ذوب آهن با نتیجه بدون گل به خاتمه رسید.

تساوی بدون گل استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست

به گزارش خبرنگاران، استقلال و ذوب آهن امروز (چهارشنبه) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند. نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به انتها رسید.

ذوب آهن بازی را بهتر از استقلال شروع کرد و حملات پراکنده ای روی دروازه آبی های پایتخت داشت. آن ها حتی در دقیقه 10 شانس این را داشتند که روی یک پرتاب بلند توپ به گل برسند اما مهاجمان این تیم مقابل دروازه استقلال نتوانستند به توپ ضربه بزنند. با نزدیک شدن به میانه های نیمه نخست، بازی به تعادل کشیده شد و دو تیم حملات نصفه ونیمه ای روی دروازه یکدگیر داشتند. البته نکته مشهود در این دقایق بازی، خطاهای پرتعداد بازیکنان دو تیم به خصوص ذوبی ها بود.

در ادامه دوباره دقایقی بازی در اختیار ذوب آهن قرار گرفت و شاگردان مجتبی حسینی شانس گل زنی با استفاده از شوت های از راه دور را داشتند اما شوت های آن ها کم جان بود و به راحتی در اختیار حسینی حسینی قرار گرفت. البته در دقیقه 24 میلاد جهانی شانس بالای گل زنی داشت که ضربه او به مدافعان استقلال برخورد کرد و به بیرون رفت.

شاگردان فرهاد مجیدی در 10 دقیقه انتهای کمی به خودشان آمدند و توانستند به روی دروازه ذوب آهن فشار بیاورند اما تنها صحنه ای که از سد مدافعان سفید پوش عبور کردند، ارسال محمد نادری در موقعیت آفساید به فرشید اسماعیلی رسید که شوت اسماعیلی را هم شهاب گردان به زیبایی دفع کرد. در نهایت هم نمایش فیزیکی دو تیم در نیمه نخست نتیجه ای نداشت و بازی در این نیمه با تساوی بدون گل به انتها رسید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ترکیب ذوب آهن: شهاب الدین گردان، وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، میلاد جهانی، محمد پناهی، دارکو بیدوف، محمد قریشی، سینا اسد بیگی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی مهر و علی خدادادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2024

به "تساوی بدون گل استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی بدون گل استقلال و ذوب آهن در نیمه نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید