ترکیه 71 تروریست داعشی را به وطنشان در اروپا بازگرداند

به گزارش سبزوار امروز، وزارت کشور ترکیه گفت که تنها در ماه دسامبر حدود 71 تروریست عضو داعش را از سوریه به وطنشان در اروپا بازگردانده است.

ترکیه 71 تروریست داعشی را به وطنشان در اروپا بازگرداند

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، بر اساس اطلاعات ترکیه از ابتدای دسامبر امسال میلادی در مجموع حدود 71 تروریست خارجی به کشورهای اروپایی بازگردانده شده اند.

بر این اساس، در جریان حملات نظامی ترکیه به شمال سوریه که از ماه اکتبر شروع شده است در مناطق مرزی ترکیه با سوریه حدود 287 نفر از هواداران داعش دستگیر شده اند.

ترکیه اعلام نموده است که 11 نفر از این تروریست های عضو داعش به وطنشان در فرانسه بازگردانده شده اند. وزارت کشور ترکیه امروز در پیامی توئیتری این خبر را گفت. این وزارتخانه گفت که این افراد در سوریه دستگیر شده اند.

ترکیه از 9 اکتبر در مناطق مرزی ترکیه و سوریه حملاتی علیه شبه نظامیان کرد را شروع نموده است که آن ها را به عنوان سازمان تروریستی ارزیابی می نماید. بر اساس اطلاعات رسمی در جریان این حملات حدود 287 نفر از هواداران داعش که در بین آن ها زنان و بچه ها هم وجود داشته اند دستگیر شده اند.

در اوایل دسامبر وزارت کشور ترکیه اطلاع داد که طی سه هفته 59 نفر که گفته می شد با سازمان های تروریستی در ارتباط بوده اند را به کشورهایشان بازگردانده است. در بین این تروریست ها 26 تبعه اروپایی و آمریکایی وجود داشته است. همچنین تروریست هایی به آلمان هم برگردانده شدند.

خبرگزاری آناتولی امروز (دوشنبه) از بازگردانده شدن 71 تروریست داعشی به اروپا اطلاع داد که در بین آن ها 18 تبعه آلمانی هم بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 984

به "ترکیه 71 تروریست داعشی را به وطنشان در اروپا بازگرداند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه 71 تروریست داعشی را به وطنشان در اروپا بازگرداند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید