ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا ملاقات می نماید

به گزارش سبزوار امروز، کاخ سفید در توضیحی درباره سفر دونالد ترامپ به زوریخ برای شرکت در نشست داووس بیان کرد، او در این سفر با سران عراق، پاکستان، سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا ملاقات می نماید.

ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا ملاقات می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا تابستان 99 همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور آمریکا در جریان سفر به سوئیس و شرکت در نشست داووس، با نخست وزیر پاکستان، رئیس جمهور عراق، رئیس منطقه کردستان عراق، رئیس جمهور سوئیس و رئیس کمیسیون اروپا ملاقات دوجانبه ترتیب خواهد داد.

به نوشته رویترز، کاخ سفید گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که امروز سه شنبه برای شرکت در نشست داووس به زوریخ سوئیس وارد شده است، قرار است در این سفر ملاقاتهای جداگانه ای با سران مجمع مالی داووس و بعضی کشورهای شرکت کننده در این نشست داشته باشد.

طبق اعلام کاخ سفید، ترامپ با برهم صالح، رئیس جمهور عراق، عمران خان نخست وزیر پاکستان، سیمونتا سوماروگا رئیس جمهور کنفدراسیون سوئیس و نیچروان بارزانی رئیس منطقه کردستان عراق ملاقات می نماید.

قرار است رئیس جمهور آمریکا در سفر به سوئیس، با اورسلا فن درلین رئیس کمیسیون اروپا هم ملاقات دوجانبه داشته باشد. ملاقات با کلاوس شوب رئیس و موسس مجمع مالی داووس هم در برنامه او قرار گرفته است.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1050

به "ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا ملاقات می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ در داووس با سران عراق، پاکستان و اتحادیه اروپا ملاقات می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید