تخریب 1800 خانه در زلزله سی سخت ، ایجاد شهرک کانکسی در مناطق زلزله زده دنا خبرنگاران

به گزارش سبزوار امروز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: 1800 خانه در زلزله سی سخت تخریب شد. آواربرداری به سرعت در حال اجرا است و باید تا سرانجام اسفند انجام و بلافاصله احداث و ساخت و ساز شروع گردد.

تخریب 1800 خانه در زلزله سی سخت ، ایجاد شهرک کانکسی در مناطق زلزله زده دنا خبرنگاران

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست با فرماندار شهرستان دنا گفت: کانکس هایی به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) وارد استان شده که به زودی کمپ یا شهرک کانکسی برای اسکان موقت ایجاد خواهد شد.

کلانتری با بیان اینکه ساماندهی یاری ها و عدالت در توزیع امکانات انجام گردد، اعلام نمود: همه نیازمندی ها از جمله چادر و امکانات اولیه تحویل خانوار های آسیب دیده شده است.

استاندار توضیح داد: خانه های مردم باید زیباتر، محکم تر و مقاوم تر از پیش ساخته شوند و خدمات رسانی و همدلی و انسجام در زلزله سی سخت در کشور بی نظیر بود.

بیشتر بخوانید:

جمعی از نمایندگان مجلس از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کردند/ وعده بازسازی منطقه تا شهریور1400

کاروان سلامت از سوی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در مناطق زلزله زده دنا بر پا شد

وی اضافه نمود: 1800 خانه در زلزله سی سخت تخریب شد. آواربرداری به سرعت در حال اجرا است و باید تا سرانجام اسفند انجام و بلافاصله احداث و ساخت و ساز شروع گردد.

کلانتری تاکید نمود: شهر برای آواربرداری باید ناحیه بندی و محور بندی گردد و هیچ کندی و توقفی در فرایند آواربرداری و ساخت و ساز قابل قبول نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1893

به "تخریب 1800 خانه در زلزله سی سخت ، ایجاد شهرک کانکسی در مناطق زلزله زده دنا خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب 1800 خانه در زلزله سی سخت ، ایجاد شهرک کانکسی در مناطق زلزله زده دنا خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید