تخریب دیوارهای غیر مجاز باغ های کن

به گزارش سبزوار امروز، حصار کشی و دیوار کشی های غیر مجاز در اطراف باغ های کن و شهران باهدف حفظ ریه های تنفسی شهر تخریب شد.

تخریب دیوارهای غیر مجاز باغ های کن

جهت دریافت خدمات ساخت ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران -سمیرا باباجانپور:حسین شهابی رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه 5 از شناسایی دیوار کشی غیرمجاز در بلوار کوهسار و باغ های کن اطلاع داد و گفت:در بازدیدهای مستمراز باغ های کن و شهران، متوجه دیوار کشی غیر مجاز و حصارکرردن 2 باغ منطقه شدیم که بلافاصله با انجام اقدامات قانونی، این دیوارها تخریب شد.

او توضیح داد: در یکی از این موارد قطعه باغی واقع در بلوار کوهسار، کوچه باغ میر به مساحت تقریبی 450 مترمربع و در خصوص دیگر دیوار کشی به طول تقریبی 100 متر به منظور تفکیک قطعه باغی واقع در خیابان دوازده امام (ع) توسط افراد سودجو صورت گرفته بود که دستورات لازم برای برطرف خلاف کامل صادر شد.

رئیس اداره بازرسی شهرداری منطقه تاکید نمود: شهرداری منطقه 5 نسبت به جلوگیری از وقوع تخلفات کاملا جدی است و بر همین اساس نسبت به تخریب این دیوارها اقدام شده و مراقبت مستمر توسط نیروهای منطقه در حال اجرا است تا به افراد سودجو اجازه تخریب باغ ها و ساخت و ساز غیر مجاز داده نشود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1092

به "تخریب دیوارهای غیر مجاز باغ های کن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخریب دیوارهای غیر مجاز باغ های کن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید