بهره گیری از دیدگاه های داخلی و خارجی برای طراحی برند گردشگری

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، پروفسور جعفر جعفری شامگاه دوشنبه در مراسم اختتامیه کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران که به مدت دو روز در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید، گفت: در این همایش پس از احصای نظر همه دوستان کارشناس این عرصه متوجه شدیم که بعضی معتقد به لزوم طراحی چندین برند مختلف برای گردشگری ایران هستند.

بهره گیری از دیدگاه های داخلی و خارجی برای طراحی برند گردشگری

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای کانادا تابستان 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد طراحی چند برند گردشگری برای ایران کاری صحیح باشد چرا که در تجارب خود دریافته ایم که به طور مثال یک کالای ژاپنی پسند ممکن است فرانسوی پسند نباشد.

دبیرعلمی کنفرانس بین المللی برند ملی گردشگری ایران تاکید نمود: البته بعضی نیز بر لزوم طراحی یک برند جامعو واحد با درنظر دریافت تمام ویژگی های اصیل فرهنگی، معنوی، میراث فرهنگی وگردشگری ایران تاکید داشتند و بر این اساس به نظر می رسد باید این مسئله پس از این کنفرانس مورد آنالیز بیشتر برای اخذ تصمیم نهایی قرار گیرد.

به ضرورت معین افق هدف پس از کنفرانس

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت معین افق هدف پس از این کنفرانس گفت: پیشنهاد من این است که کمیته ای از تمامی کارشناسان این عرصه تشکیل و این موضوع را به شکل جدی مورد آنالیز قرار دهد که هدف و برنامه آینده ما در ارتباط با طراحی این برند و موضوع گردشگری چیست.

جعفری توضیح داد: با توجه به اینکه ما در ارتباط با طراحی یک برند برای توریسم بین المللی گفتگو می کنیم باید متفکران داخلی و خارجی هر دو در هم اندیشی ها برای این موضوع شرکت داشته باشند تا برای طراحی این برند هم از دیدگاه های داخلی و هم خارجی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگاران، کنفرانس بین المللی برند گردشگری به مدت دو روز در اتاق بازرگانی اصفهان و با حضور سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس جمهور، رحمانی موحد معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و جمعی از مسئولان شهری و استانی اصفهان برگزار گردید که در این کنفرانس بین المللی 12 سخنران اصلی از هشت کشور مختلف جهان، چهار پنل تخصصی، دو میزگرد کاربردی، پنج ورک شاپ تخصصی و پنج مقاله ارائه شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1116

به "بهره گیری از دیدگاه های داخلی و خارجی برای طراحی برند گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از دیدگاه های داخلی و خارجی برای طراحی برند گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید