بهره گیری از بانوان در حوزه های مدیریتی استان مرکزی مدنظر است

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران به نقل از استانداری مرکزی، فتح الله حقیقی در جلسه بررسی پست های مدیریتی دستگاه های اجرایی استان در راستای افزایش 30درصدی پست های مدیریتی زنان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت بانوان در پست های مدیریتی رویکرد دولت است و تیم مدیریتی استان مرکزی به تحقق این مهم و برجسته شدن نقش زنان در امور تاکید دارد.

بهره گیری از بانوان در حوزه های مدیریتی استان مرکزی مدنظر است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: اقدامات مطلوبی با توجه به ظرفیت دستگاه ها به منظور حضور و مشارکت بانوان توانمند در عرصه‌های مختلف مدیریتی استان و فرمانداری‌ ها در ارتباط با تحقق افزایش 30 درصدی پست‌های مدیریتی بانوان انجام شده که در همایشی بانوان منصوب شده در پست های مدیریتی معرفی خواهند شد.

حقیقی با اشاره به اینکه بانوان باتوجه به توانمندی هایشان باید در جایگاه مناسب قرار گیرند، اظهار کرد: بهره گیری از ظرفیت بانوان فعال و متخصص در پست ها مدیریتی به روند رو به رشد استان کمک شایانی خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه از ظرفیت بانوان در فرمانداری ها استفاده خواهد شد، خاطرنشان کرد: راهبرد ما برانگیخته شدن انگیزه ها و دیده شدن ظرفیت و توانمندی های بانوان در دستگاه های اجرایی استان است.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 26 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 37

به "بهره گیری از بانوان در حوزه های مدیریتی استان مرکزی مدنظر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره گیری از بانوان در حوزه های مدیریتی استان مرکزی مدنظر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید