بلاتکلیفی به استقلال ضربه می زند، استعفا هم دردی را دوا نمی کند

به گزارش سبزوار امروز، مرتضی یکه در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: در حالی که تا آغاز لیگ برتر و لیگ قهرمانان زمان زیادی باقی نمانده اما هنوز آبی پوشان تکلیف خود را نمی دانند و شرایط سرمربی تیم هم تعیین نیست. استقلال باید هر چه زودتر، تمرینات خود را آغاز کند تا از لحاظ بدنی و کارهای تاکتیکی به آمادگی کامل دست یابد.

بلاتکلیفی به استقلال ضربه می زند، استعفا هم دردی را دوا نمی کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: دوم بهمن ماه آغاز بازی های پلی آف لیگ قهرمانان است در حالی که حریف استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی است و انجام تمرینات منظم است، اما هنوز آبی پوشان نه شرایط سرمربی شان معین است و نه مدیرعامل آنها معین شده است و به راحتی هر روز را از دست می دهند و این بلاتکلیفی می تواند به استقلال ضربه بزرگی بزند.

یکه گفت: مسئولان استقلال هر چه زودتر باید تکلیف را معین نمایند. استراماچونی یا هر سرمربی دیگر باید تمرینات تیم را سریع تر آغاز نموده تا تیم به یک وحدت تاکتیکی و آمادگی خوب برای آغاز مسابقات داشته باشد.

وی در خصوص انتخاب مدیرعامل جدید و استعفای بعضی از اعضای هیئت مدیره، گفت: متأسفانه در تاریخ باشگاه استقلال این چنین هیئت مدیره و مدیرعامل ضعیفی نداشتیم. حالا دیگر کار به جایی رسیده که استعفا هم نمی تواند دردی را دوا کند. روزی که باید همه کارها انجام می شد تا تیم به این شرایط بد نرسد، کاری صورت نگرفت و استراماچونی به راحتی اینها را ترک کرد. حالا که هواداران فقط او را می خواهند و همه تحت فشار هستند، مسئولان به دنبال استراماچونی رفته تا او را به استقلال بازگرداند.

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد: امیدوارم اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل جدید بعد از انتخاب، تنها هدفشان موفقیت این تیم باشد. هرچند که باید صبر کرد ببینیم وزارت ورزش چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

وی با حمایت از هواداران استقلال توضیح داد: هیچکس به اندازه هواداران استقلال از این اتفاقات ضربه ندیده است. در حالی که آبی پوشان در شرایط خوبی قرار گرفته و حریفان را یکی پس از دیگری شکست می دادند، بعضی با کارشکنی باعث شدند استقلال از آن آرامش به دور شوند و این هواداران هستند که چوب این بی تجربگی و ضعف ها را می خورند.

یکه در انتها گفت: از هواداران استقلال می خواهم شکیبا باشند. از تیمشان حمایت نمایند و امیدوارم مسئولین هم شرایط این روزها را کاملاً درک نموده و با کوشش زیاد آرامش را به اردوی استقلال بازگردانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1097

به "بلاتکلیفی به استقلال ضربه می زند، استعفا هم دردی را دوا نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلاتکلیفی به استقلال ضربه می زند، استعفا هم دردی را دوا نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید