برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا

به گزارش سبزوار امروز، نماینده اتحادیه اروپا در عراق در مراسمی با حضور سفرای کانادا و انگلیس، مراسم حمایت از همجنس بازان برگزار کرد.

برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در ادامه سلسله اقدامات کشورهای غربی در عراق برای ترویج همجنس بازی، نمایندگی اتحادیه اروپا در بغداد امروز (یکشنبه) مراسم به اصطلاح روز جهانی مبارزه با همجنسگرا ستیزی را برگزار کرد.

این نمایندگی در صفحه توئیتر خود نوشت که با همکاری سفارت کانادا و انگلیس در بغداد پرچم به اصطلاح همجنسگرایان را در محوطه ساختمان این مرکز برافراشته است.

در بهمن سال گذشته نیز حمایت استفان هیکی سفیر انگلیس از قانون حمایت از همجنس بازان واکنش شدید مقتدی صدر رهبر جریان صدر و دیگر شخصیت های دینی و سیاسی عراق را برانگیخت.

در ژوئن سال 2017 نیز کنسولگری آمریکا در اربیل اقدام به برافراشته کردن پرچم همجنسگرایان در محوطه کنسولگری کرد که اعتراضات علمای عراق را موجب شد.

کشورهای غربی در سال های گذشته کوشش زیادی برای ترویج این پدیده در میان جوانان عراقی نموده و در این راستا در سال 2015 از تشکیل سازمانی به نام عراق کویر برای پرداختن به موضوع همجنس بازی در عراق حمایت کردند. این سازمان که به سه زبان انگلیسی، عربی و کردی در شبکه های اجتماعی فعالیت می نماید، هدف خود را قانونی کردن ازدواج همجنس بازان در عراق اعلام نموده است.

سفیر انگلیس در عراق سال گذشته در صفحه توئیتر خود از فعالیت های این سازمان تقدیر کرد.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1377

به "برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مراسم حمایت از همجنس بازان در عراق از سوی اتحادیه اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید