بخش زیادی از تولیدکنندگان خراسانی نقره بیکار شده اند، بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند

به گزارش سبزوار امروز، دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون به علت قاچاق بخش زیادی از تولیدکنندگان نقره در خراسان رضوی بیکار شده اند، گفت: بیشتر بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند.

بخش زیادی از تولیدکنندگان خراسانی نقره بیکار شده اند، بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ابراهیم افشاری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: یکی از محصولاتی که سابق بر این افراد زیادی در رسته فراوری آن در مشهد مبادرت داشتند نقره و زیورآلات بوده است.

وی ادامه داد: با این حال هم اکنون به علت قاچاق بخش زیادی از فراوریکنندگان نقره در خراسان رضوی بیکار شده اند و به همین علت برخورد با محصولات قاچاق در این حوزه به صورت جدی در دستور کار است.

دبیر کمیسیون قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی با اشاره به بعضی از مسائل به وجود آمده در بازار رضا مشهد برای برخورد با فروشندگان نقره قاچاق، اعلام نمود: تعدادی از افرادی که در برخورد مأموران با فروشندگان محصولات قاچاقی جو را متشنج کردند بازداشت شده و به مقامات قضایی ارجاع داده شده اند و مقامات مسئول در حال آنالیز موضوع برای دستیابی به دیگر حلقه های این تخلف هستند.

افشاری با بیان اینکه بیشتر بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند، توضیح داد: بخش زیادی از این مصنوعات به عراق برده شده و توسط مسافران به داخل کشور وارد می شوند و هم اکنون کار به جایی رسیده که با مارک های ساخت چین و تایلند در بازارهای مشهد مقدس به فروش می رسند.

وی اعلام نمود: در 2 ماه گذشته بیش از 60 کیلوگرم نقره در خراسان رضوی کشف شده و برخورد با توزیع کنندگان این محصولات به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 927

به "بخش زیادی از تولیدکنندگان خراسانی نقره بیکار شده اند، بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش زیادی از تولیدکنندگان خراسانی نقره بیکار شده اند، بارهای نقره قاچاق در تایلند و چین ساخته می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید