اعلام ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا

به گزارش سبزوار امروز، به گزارش خبرنگاران، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در حالی آدینه گذشته به سرانجام رسید که به دلیل بعضی بی اخلاقی های انجام شده در جریان این رقابت ها و همچنین موضوع مطرح شده مبنی بر تبانی در دو بازی، اعلام نتیجه و رده بندی نهایی بازیکنان شرکت کننده منوط به برگزاری کمیته انضباطی و آرای این کمیته شد.

اعلام ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا

این کمیته روز گذشته تشکیل جلسه داد و آرای خود در خصوص امین احمدیان که در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی به دلیل بدرفتاری اخراج و تعلیق شده بود و همچنین افشین نوروزی، امیرحسین هدایی و پویان پاک نژاد بیان کرد.

این بازیکنان علاوه بر جریمه نقدی محکوم به محرومیت هم شده اند که البته به صورت تعلیقی است و در صورت هرگونه تخلف اجرا خواهد شد.

بدین ترتیب آرای کمیته انضباطی هیچ تاثیری در رده بندی نهایی بازیکنان شرکت کننده در مسابقات انتخابی تیم ملی نداشته است. بنابراین بر اساس نتایج این مسابقات نیما و نوشاد عالمیان که در انتها دور اول انتخابی حضور خود در تیم ملی را قطعی نموده بودند همراه با امیرحسین هدایی و افشین نوروزی ترکیب این تیم را تشکیل می دهند.

همچنین کمیته انضباطی با توجه به بی اخلاقی های اجرا شده در مسابقات انتخابی تیم ملی، حضور آریا امیری در ترکیب تیم ملی را پیشنهاد نموده است.

نیما و نوشاد عالمیان همراه با امیرحسین هدایی، افشین نوروزی و آریا امیری ترکیب تیم ملی تنیس روی میز را برای مسابقات قهرمانی دنیا تشکیل می دهند. این رقابت ها 3 تا 9 فروردین ماه سال آینده در کره جنوبی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1069

به "اعلام ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام ترکیب تیم ملی تنیس روی میز برای مسابقات قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید