اردوغان: مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش سبزوار امروز، رئیس جمهور ترکیه با هشدار درباره اثرات وخیمی که شیوع ویروس جدید کرونا می تواند روی اقتصاد این کشور بگذارد، خواستار رعایت اصول بهداشتی توسط مردم شد.

اردوغان: مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در اولین سخنرانی خود بعد از سرایت ویروس کووید19 به این کشور، درباره تاثیر این بیماری بر اقتصاد ترکیه هشدار داد.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، اردوغان پیش از جلسه اضطراری دولت ترکیه درباره ویروس کرونا، گفت: ما اقدامات بهداشتی و دیگر تدابیر را برای کنترل این ویروس انجام داده و انجام خواهیم داد.

وی ضمن اشاره به سقوط بهای جهانی نفت، توضیح داد: چنین وضعیتی (شیوع کرونا) که زندگی روزمره را متوقف می کند، در کنار تمام مسائل، عواقب اقتصادی جدی را به همراه دارد.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: تحولات حوزه اقتصادی مرتبط با سقوط قیمت نفت می تواند فرصت هایی را برای کشور ما فراهم کند. اگر ما به ملت خود به خوبی اطلاع رسانی کرده و این بیماری را کنترل کنیم، تصویر زیباتری از آنچه انتظار داشتیم، پیش رو ما خواهد بود.

اردوغان با درخواست از مردم ترکیه برای رعایت اصول بهداشتی و توجه کردن به توصیه های وزارت بهداشت، چند هفته پیش رو را برای عبور ترکیه از ویروس کرونا مهم دانست.

وزارت بهداشت ترکیه صبح امروز با اعلام خبر ابتلای 50 نفر دیگر به ویروس کووید19 در این کشور، از افزایش تعداد کل مبتلایان به 98 نفر خبر داد.

همچنین یک نفر نیز در ترکیه بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1243

به "اردوغان: مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: مردم اصول بهداشتی را رعایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید