اثبات تقلب در انتخابات 2011 کانادا

به گزارش سبزوار امروز، خبرنگاران: در پی تایید حکم دادگاه فدرال کانادا درباره تقلب در انتخابات فدرال سال 2011 که به پیروزی دولت کنونی این کشور منجر شد.

اثبات تقلب در انتخابات 2011 کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه رسانه های دیگر خبرنگاران؛ در پی تایید حکم دادگاه فدرال کانادا درباره تقلب در انتخابات فدرال سال 2011 که به پیروزی دولت کنونی این کشور منجر شد.

نخست وزیر کانادا با انتقادهای مردمی روبرو شده است. قاضی یک دادگاه فدرال کانادا گفت برای انحراف رای دهندگان کانادایی در انتخابات فدرال سال 2011 از تماس های تلفنی اتوماتیک استفاده شده بود. قاضی ریچارد موسلی در حکمی که برای پرونده موسوم به روبوکالز صادر کرد، نوشته است: در حوزه های انتخاباتی سراسر کشور تماس های گمراه کننده ای درباره مکان صندوق های رای با رای دهندگان گرفته شده بود و هدف از این تماس ها توقیف آرای کسانی بود که در پاسخ به درخواست های اولیه شناسایی رای دهندگان، نامزد مورد نظر خود را انتخاب نموده بودند.

قاضی موسلی اضافه نمود: فردی که به مرکز داده های سامانه مدیریت اطلاعات حوزه های انتخاباتی حزب محافظه کار دسترسی داشت برای توقیف آرا در مبارزات انتخاباتی 2011 دست به یک کوشش هماهنگ زده بود. هر چند این حکم از حزب محافظه کار استفان هارپر،

نخست وزیر کانادا و نامزدهای این حزب برطرف اتهام کرد اما قاضی موسلی گفت: این تماس ها با کوشش برای منصرف کردن رای دهندگان از رای دادن به کاندیدای مورد نظر خود، به یکپارچگی روند برگزاری انتخابات آسیب زد. این نوع توقیف رای رای دهندگان تا زمان برگزاری چهل و یکمین انتخابات عمومی در کانادا به میزان زیادی در این کشور ناشناخته بود.

وطن امروز در ادامه نوشت،دولت هارپر کوشش نموده است نوعی دموکراسی خیالی از کانادا به تصویر بکشد در حالی که به گفته منتقدان، مشروعیت دموکراتیک دولت وی در داخل این کشور زیر سوال رفته است. به عقیده بعضی منتقدان، دولت اوتاوا به طور مستمر از نظام های سیاسی سایر کشورها ایراد می گیرد تا صرفا توجه مردم را از گرایشات ضد دموکراتیک خود منحرف کند.

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 594

به "اثبات تقلب در انتخابات 2011 کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اثبات تقلب در انتخابات 2011 کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید