شروع به کار بیمارستان صحرایی هلال احمر در عرفات و منا، بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد

به گزارش سبزوار امروز، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، آخرین اقدامات درمانی زائران بیت الله الحرام در بیمارستان های منا و عرفات را تشریح کرد.

شروع به کار بیمارستان صحرایی هلال احمر در عرفات و منا، بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد

علی مرعشی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به استقرار پزشکان در عرفات اظهار کرد: از چند روز گذشته بیمارستان صحرایی در عرفات و منا آماده بهره برداری شد و از دیروز صبح با توجه به حضور زائران اهل تسنن که حدود 10 هزار نفر هستند بیمارستان منا شروع به کار کرد و از دیروز بعد از ظهر هم با حضور زائران در صحرای عرفات این بیمارستان آماده پذیرش بیماران بوده است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: خوشبختانه مشکل خاص یا بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد و بیشترین حجم حضور زائران در درمانگاه تخصصی ما که شامل متخصصان قلب، داخلی، ریه، چشم پزشک، دندان، زنان، قلب و عروق و... است؛ مربوط به گرمازدگی های شدید، افت فشار، مشکلات تنفسی، سرما خوردگی های مزمن بود.

وی همچنین گفت: در این بیمارستان پزشکان مشغول ویزیت بیماران هستند و پس از آن هم داروهای آنها از طریق داروخانه تامین می گردد. همچنین این تیم های درمانی تا امشب در عرفات خواهند بود و پس از آن به سمت منا می روند. البته تیم های اصلی ما در منا حضور دارند و این افراد جایگزین آنها خواهند شد تا پذیرش بیماران را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 80

به "شروع به کار بیمارستان صحرایی هلال احمر در عرفات و منا، بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار بیمارستان صحرایی هلال احمر در عرفات و منا، بیماری شایعی در میان زائران وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید