آشنایی با مراکز خرید بانکوک در تور تایلند

به گزارش سبزوار امروز، شهر بانکوک را بهشت عاشقان خرید میدانند، شاید برایتان جالب باشد بدانید که خیلی ها فقط برای خرید به بانکوک سر میزنند، قیمت های عالی در کنار امکانات فروشگاهی عالی باعث شده که هر خرید دوستی را به این شهر بکشد، در ادامه با مراکز خرید بانکوک اشنا خواهیم شد که برای دوستداران مد و رستورانهای متنوع بهترین ها هستند.

آشنایی با مراکز خرید بانکوک در تور تایلند

همواره شهر بانکوک جزء پرطرفدارترین شهرها برای گشت و گذار ایرانیان بوده است. تور بانکوک دارای بیشترین تعداد توریست در مقایسه با دیگر شهرهای جهان است و همچنین رکورد‌دار بلندترین نام کامل یک مکان در دنیا در کتاب گینس است. در این میان شاید اکثر توریست‌ها با مراکز خرید در تور تایلند آشنا نباشند. با ما همراه باشید تا 7 تا از بهترین مراکز خرید بانکوک را برای عاشقان مد و فشن و فودکورت‌های لوکس به شما معرفی کنیم.

فروشگاه ترمینال 21

رُم، پاریس و توکیو فقط تعدادی از شهرهایی هستند که پس از ورود به مرکز خرید ترمینال 21 از آنها بازدید خواهید کرد؛

چون هر طبقه از این مرکز خرید به یکی از شهرهای جهان اختصاص یافته است. در یک طبقه خود را در سان‌فرانسیسکو می‌یابید و در طبقه دیگر دوباره به آسیا برمی‌گردید. این ویژگی باعث می‌شود که تجربه خرید شما بسیار منحصربه‌فردتر شود.

مرکز خرید ترمینال 21 برای راحتی و دسترسی بهتر، درست بیرون ایستگاه قطار هوایی BTS (مخفف سیستم حمل‌ونقل عمومی بانکوک) آسوک (Asok) قرارگرفته است. بدون شک ترمینال 21 یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک است و در آن می‌توانید هر چیزی را که هنگام خرید نیاز دارید، پیدا کنید.

در طبقه همکف که به رم اختصاص یافته می‌توانید برندهای طراحانی مانند Levis، Guess و Sequel را بیابید. اگر چند طبقه بالاتر بروید، لباس‌های مد روز بیشتری را برای فروش می‌یابید.

در این مرکز خرید رستوران‌های 5 ستاره‌ای وجود دارد که برای صرف یک وعده غذا در آنها باید مبلغ بسیار زیادی پرداخت کنید. البته در کنار این رستوران‌های گران‌قیمت، فودکورت‌هایی نیز وجود دارد که در آنها می‌توان یک وعده غذای کامل را به قیمتی کمتر از 35 بات (حدود یک دلار) خرید.

سالن ورزشی محبوبی با دیوارهایی سرتاسر شیشه‌ای نیز در طبقه بالا وجود دارد که به جاده سوخومیت مشرف است. اگر یک طبقه دیگر بالا بروید، وارد سالن سینمای بزرگی می‌شوید که فیلم‌های تایلندی و غربی نمایش می‌دهد.

مرکز خرید سیام پاراگون (Siam Paragon)

در مرکز خرید سیام پاراگون حس می‌کنید فرد مشهور و خاصی هستید. پس از عبور از درب شیشه‌ای بزرگ در قسمت ورودی مرکز خرید، باغی از درختچه‌ها و گل‌های مصنوعی را می‌بینید.

یکی از نخستین فروشگاه‌هایی که مشاهده می‌کنید، نمایشگاه مازراتی است که نوع کالاهای فروخته‌شده در مرکز خرید سیام پاراگون را نشان می‌دهد. با گشت‌و‌گذار در تمام قسمت‌های مرکز خرید، می‌توانید تمام محصولات گران‌قیمت و لوکس ارائه‌شده را مشاهده کنید.

در زیرزمین، فودکورت قرار دارد و یک طبقه هم به آکواریوم اختصاص دارد. در مرکز خرید سیام پاراگون تقریبا هر یک هفته درمیان نمایشگاه‌هایی نیز برگزار می‌شود. مثلا در یک هفته نمایشگاه ساعت و در هفته بعدی نمایشگاه محصولات آرایشی یا دوربین برگزار می‌شود.

مرکز خرید سیام دیسکاوری (Siam Discovery)

با دیدن مرکز خرید سیام دیسکاوری حتما شگفت‌زده خواهید شد. این مرکز خرید که در سال 1973 افتتاح شده، پس از بازسازهای‌ گسترده‌، در 28 می 2016 بازگشایی شد. بعضی‌ها ادعا می‌کنند که این مرکز خرید، بزرگ‌ترین فروشگاه تخصصی محصولات مرتبط با سبک زندگی در تایلند است و صادقانه بگویم، شاید این ادعا درست باشد.

سیام دیسکاوری یکی از منحصربه‌فردترین مراکز خریدی است که هر فرد در عمر خود می‌تواند ببیند. برای نمونه، در اینجا می‌توانید هواپیمای بدون سرنشین بخرید. تابه‌حال کدام مرکز خرید را دیده‌اید که در آن هواپیمای بدون سرنشین بفروشند؟

در اینجا می‌توانید فروشگاه‌های بسیار منحصربه‌فرد دیگری را نیز ببینید، مثلا یک فروشگاه اسباب‌بازی که در آن شخصیت‌های جنگ ستارگان در اندازه‌های طبیعی به فروش می‌رسد و فروشنده‌ای که درآمد حاصل از فروش کالاهای خود را وقف نجات فیل‌های سراسر جهان کرده است.

طبقه کاملی هم به کالاهای عالی دکوراسیون اختصاص یافته است؛ کالاهایی مانند صندلی‌هایی که چنان باشکوه و زیبا هستند که دل‌تان می‌خواهد از خرید چیزهای دیگر صرف‌نظر کنید و فقط یک کامیون از آنها را بخرید.

مرکز خرید سیام سنتر (Siam Center)

مرکز خرید سیام سنتر بهشت عاشقان مد و فشن است. در سیام سنتر به اندازه‌ای فروشگاه و بوتیک وجود دارد که نمی‌دانید از کجا شروع کنید. می‌توانید در فودکورت عالی سیام سنتر، فود فکتوری (Food Factory)، غذا بخورید و خودتان را برای خریدی شگفت‌انگیز آماده کنید.

در این فودکورت، هرچیزی از اسموتی گرفته تا غذاهای هندی و سوپ رشته‌فرنگی عرضه می‌شود و بوهای چنان دلپذیری به مشام می‌رسد که دوست دارید آنجا بایستید تا فقط در آن بوهای فوق‌العاده نفس بکشید.

دلیل منحصربه‌فرد بودن مرکز خرید سیام سنتر، تلفیق واقعی سبک غربی با تایلندی است. اولین چیزی که پس از قدم گذاشتن به نزدیک‌ترین ورودی مرکز خرید سیام سنتر می‌بینید، فروشگاه فوراِوِر 21 است. البته هرچه بیشتر وارد مرکز خرید می‌شوید، فروشگاه‌ها و طراحی‌ها ناشناخته‌تر می‌شوند.

مرکز خرید MBK

مرکز خرید MBK شباهت زیادی به بازارهای شبانه مشهور بانکوک دارد و تنها تفاوت آن، سرپوشیده بودن و برخورداری از سیستم تهویه هوای مطبوع است. ظاهر اینجا طوری است که گویی مالکان تمام مغازه‌های بازارهای شهر به این مرکز خرید سرپوشیده مهاجرت کرده‌اند.

طرز قرارگرفتن مغازه‌ها و فروشگاه‌ها درکنار یکدیگر تقریبا شبیه چیزی است که در بازار آخر هفته چاتوچاک (Chatuchak) می‌توانید ببینید، البته بدون آن جمعیت و گرما.

اگر از بازارهای شیک و لوکسی مانند مرکز خرید سه‌بخشی سیام به مرکز خرید MBK بروید، احساس خوبی نخواهید داشت، ولی بهتر است اینجا را هم امتحان کنید و از این مرکز خرید هم دیدن کنید.

این مرکز خرید ارزان‌تر از همسایگان گران‌قیمت خود است و مطمئنا در آن طیف گسترده‌ای از کالاها و خدمات ارائه می‌شود. مرکز خرید MBK مزیت‌های خاص خود را دارد. برای نمونه همه چیز در اینجا ارزان‌تر است و خبری از برندهای مختلف نیست.

به‌علاوه در مرکز خرید MBK فقط پوشاک فروخته نمی‌شود؛ در زیرزمین آن یا مینی پلازا می‌توانید سوغاتی‌های بسیار خوبی پیدا کنید.

سنچری مال (Century Mall)

با کمی پیاده‌روی از کینگ پاور به سنتری مال می‌رسید. این مرکز خرید، نسخه کوچک و آرامی از مرکز خرید MBK است که در آن سالن سینمایی نیز وجود دارد. در طبقه B فودکورتی قرار دارد که در آن بیشتر رستوران‌هایی را می‌بینید که دسر و خوراکی‌های شیرین مانند دونات، پنکیک و کرپ می‌فروشند. شعبه‌ای از رستوران‌های زنجیره‌ای دیری کویین (Dairy Queen) نیز در سنتری مال وجود دارد. اگر به‌دنبال خرید محصولات آرایشی و زیبایی هستید، به طبقه دوم بروید. در طبقه دوم محصولات آرایشی و مراقبت پوست فراوانی خواهید یافت.

مجتمع کینگ پاور (King Power Complex)

پس از حدود 5 دقیقه پیاده‌روی از بنای یادبود پیروزی ایستگاه قطار هوایی BTS، مجتمع کینگ پاورِ شیک و لوکس قراردارد. فضای داخلی سفیدرنگ پس از ورود به مرکز خرید به شما خوشامد می‌گوید. در وسط ورودی آسانسوری شیشه‌ای قرارگرفته است. د

ر اینجا لازم است کارت ثبت خرید (shopping registration card) تهیه کنید، چون باید برای هر یک از خریدهایتان در مرکز خرید، این کارت را ارائه کنید. اگر فقط قصد خرید از برندهای لوکس را دارید، به مجتمع کینگ پاور بیایید. برندهای معروف عینک آفتابی مانند Oakley و Ray Bands و همچنین آخرین مدل‌های Coach Burberry ، Lacoste و برندهای فراوان دیگری را می‌توان در اینجا پیدا کرد.

استفاده از کارت‌های ثبت خرید، موسیقی زیبایی که تمام‌مدت پخش می‌شود و توریست‌هایی که به کینگ پاور می‌آیند، همگی این مرکز خرید را به فضایی شیک و لوکس تبدیل کرده‌اند. اگر قصد خرید از مجتمع کینگ پاور را دارید، خودتان را برای پرداخت مبالغ بسیار بالایی آماده کنید.

انتشار: 13 خرداد 1397 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 1

به "آشنایی با مراکز خرید بانکوک در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مراکز خرید بانکوک در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید