طراحی سایت: از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی چه می دانید؟

به گزارش سبزوار امروز، این روزها کمتر کسی پیدا می گردد که از شبکه های اجتماعی استفاده نکند. به گونه ای که بسیاری از کسب وکارها از راه فضای مجازی مانند اینستاگرام شروع شده و به فعالیت می پردازند.

طراحی سایت: از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی چه می دانید؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام وبزی، دلیل این استقبال، در دسترس بودن و رایگان بودن استفاده از این شبکه ها است. اما فروش محصول از راه صفحه مجازی مانند اینستاگرام راهکار مناسبی برای توسعه کسب وکار نخواهد بود. دلیل آن را باید با اشاره به مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی شرح داد.

شاید تا چندی پیش، افراد کمتری به خرید آنلاین تمایل نشان می دادند و این نوع خرید محصول مورد اعتماد نبوده است. اما امروزه افراد بیشتری به سمت خرید آنلاین محصولات مورد احتیاج خود روی آورده اند. همین امر موجب رونق گرفتن کسب وکارهای اینترنتی شده است. می توان گفت هر کسب وکار و فعالیت معتبری به یک سایت فروشگاهی احتیاج دارد. البته استفاده از سایر شبکه =های مجازی هم ضروری است. اما آنچه به کار شما اعتبار می بخشد یک سایت به روز و مناسب است.

ضروری است اشاره کنیم که اغلب افرادی که دنبال نماینده صفحات مجازی هستند، بیشتر از جنبه تفریح این کار را انجام می دهند و امکان این که به مشتری و خریدار محصولات شما تبدیل شوند چندان قابل پیش بینی نیست. اما یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، این است که مخاطب که به سایت شما مراجعه می کند حتما در پی محصولی است که شما ارائه می کنید. برای بهره مندی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، می توانید به فروشگاه ساز وبزی مراجعه کنید و به یاری یک تیم حرفه ای کسب وکار خود را توسعه دهید.

در ادامه به دیگر مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی اشاره می کنیم.

8 مورد از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی

1.عایدیزایی همیشگی

یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، کسب عایدی در هر ساعتی از شبانه روز است. به این ترتیب شما می توانید به وسیله شبکه های مجازی یا سایر پلت فرم ها محصول خود را معرفی و تبلیغ کنید اما برای خرید آن مشتری را به سایت فروشگاه خود ارجاع دهید. به این ترتیب مشتری می تواند با کسب اطلاعات لازم محصول مورد نظر را سفارش دهد. این کار در سریع ترین زمان انجام خواهد گرفت. در صورتی که اگر بنا باشد به وسیله اینستاگرام این کار را انجام دهید، باید زمانی را صرف مکاتبه با مشتری نموده و در صورتی که مخاطبان زیادی داشته باشید، این کار به کندی پیش خواهد رفت. دیگر احتیاج نیست مشتری برای استعلام موجودی کالا زمان زیادی را در انتظار پاسخ شما سپری کند. با مراجعه به سایت هر آنچه مورد احتیاج باشد را درمی یابد.

2.کسب اعتبار

از آن جا که استفاده از شبکه های مجازی رایگان بوده و مخاطبان زیادی دارد، بسیاری از کسب وکارها هم در آن مشغول به فعالیت هستند. اما در این میان افراد سودجویی هم هستند که ممکن است در ابتدا با جلب اعتماد مشتریانی برای خود فراهم نمایند اما بعد از مدتی از آن ها کلاهبرداری نمایند. یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی این می باشد که کاربری که به سایت شما مراجعه می کند، با ظاهر حرفه ای تری از شما روبرو می گردد. و در صورت کسب نماد اعتماد الکترونیکی سایت شما، با اطمینان و اعتماد بیشتری از محصولات فروشگاه تان خرید می کند.

به یاری سایت فروشگاهی می توان مقدار رضایت کاربران را سنجید

3.دیگر نگران بسته شدن شبکه های اجتماعی نیستید

اگر تنها راه ارتباطی شما با مشتری، شبکه اجتماعی باشد، ممکن است با از دسترس خارج شدن صفحه یا فیلتر شدن و اتفاقاتی از این دست، این ارتباط از بین رفته و یا دچار اختلال گردد. بنابراین می توان گفت یکی از مزایای ساخت سایت فروشگاهی، اطمینان از حفظ ارتباط بین شما و مشتریان تان است. البته باید اشاره نمود بعضی از افراد هم ممکن است از شبکه هایی چون اینستاگرام استفاده ننمایند، بنابراین با در دست داشتن یک سایت فروشگاهی، می توانید مخاطب بیشتری جذب کنید.

4.بهره مندی از مزایای SEO

یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، بهرهمندی از ویژگی های سئو است که یاری می کند تا با تکنیک هایی ساده و کاربردی، افرادی که در پی محصولات فروشگاه شما باشند، با اولین کلیک، سایت شما به آنان معرفی گردد. به این ترتیب شانس دیده شدن و موفقیت کسب وکارتان بالاتر می رود.

5.قابلیت دسته بندی محصولات

یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، این است که می توانید محصولاتی که ارائه می کنید را به منظور دسترسی آسان کاربر، در دسته های مشخصی قرار دهید. بعلاوه می توانید از فیلتر بهره ببرید تا مخاطب به سرعت به کالای مورد نظر دسترسی پیدا کند. به این ترتیب با افزایش رضایت کاربران، مقدار پیشرفت در کسب وکارتان هم اتفاق می افتد.

امکان کسب اعتبار بیشتر، از مزایای راه اندازی سایت فروشگاه است

6.امکان مدیریت و خدمات رسانی بهتر

بهره مندی از سایت فروشگاهی، امکان مدیریت کسب وکار را ساده تر می کند. به این ترتیب می توانید مقدار بازدید از سایت، مقدار فروش و تقاضای هر کدام از محصولات را به صورت دقیق رصد کنید. بنابراین می توانید برنامه ریزی هدفمندتری انجام دهید. بعلاوه می توانید با هزینه کمتری تبلیغات انجام دهید. در صورتی که چنین تبلیغاتی در شبکه های مجازی چون اینستاگرام هزینه های بیشتری در بر می گیرد.

7.امکان حضور در بازار جهانی

یکی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، امکان حضور در عرصه های جهانی و بین المللی است. به یاری سایت فروشگاه اینترنتی، می توانید فروش محصولات خود را توسعه دهید و با استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی مانند pay pal مشتریان بین المللی داشته باشید.

8.فروش محصولات بدون محدودیت مکان

به یاری سایت فروشگاهی، دیگر مکان و محل کسب وکار اهمیت ندارد. شما در هر مکانی باشید، به یاری اینترنت می توانید سایت و برنامه هایتان را مدیریت کنید. بعلاوه افرادی هستند که به اسم شغل دوم یک سایت فروشگاهی راه اندازی نموده و از مزایای آن بهره مند می شوند.

برای بهره مندی از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی، می توانید به فروشگاه ساز وبزی مراجعه کنید و به یاری یک تیم حرفه ای کسب وکار خود را توسعه دهید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: sabzevartoday.ir شناسه مطلب: 2165

به "طراحی سایت: از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی چه می دانید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: از مزایای راه اندازی سایت فروشگاهی چه می دانید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید